دانلود گزارش کارآموزی و گزارش کارورزی

دانلود جدیدترین پروژه های گزارش کارآموزی و کارورزی دانشجویان

دانلود گزارش کارآموزی و گزارش کارورزی

دانلود جدیدترین پروژه های گزارش کارآموزی و کارورزی دانشجویان

گزارش کارآموزی طرح تولیدی گلاب و انواع عرقیات معطر

دانلود کارورزی  طرح تولیدی گلاب و انواع عرقیات معطر


فهرست

خلاصه گزارش طرح

عنوان و تعریف محصول

تولید سالیانه

تعداد روز کاری

تعداد شیفت و مدت زمان شیفت به ساعت

مساحت زمین و زیر بنای مورد نیاز

سرمایه گذاری ثابت و کل سرمایه گذاری طرح

تعداد کل کارکنان

قیمت فروش محصول و درآمد حاصل از تواید و فروش

سود ویژه در ظرفیت نهایی

ارزش افزوده خالص سالیانه

سرمایه گذاری سرانه

نقطه سر به سر

مطالعات اقتصادی

تعریف محصول از نظر مشخصات ظاهری و غیره

مواد بسته بندی مورد نیاز

مشخصات ماشین آلات و تجهیزات خط تولید

مشخصات ماشین آلات و تجهیزات و تاسیسات

انبار مواد اولیه

انبار مواد بسته بندی

انبار محصولات

اتاق دیگ بخار

تعمیرگاه

ساختمانهای اداری

سرویس بهداشتی و رختکن کارگری

نماز خانه و غذا خوری

محاسبه هزینه های ساختمانی

هزینه دیوار کشی

خیابان کشی و پارکینگ

فضای سبز

میزان آب و برق و سوخت مورد نیاز طرح

نمودار گردش مواد

سرمایه ثابت

بررسیهای مالی

محاسبه قیمت تمام شده

عرقیات بسته بندی شده در بطری

عرقیات فله ای

فروش کلی محصولات

محاسبه نقطه سر بسر

کل هزینه ثابت تولید

 

 

1-خلاصه گزارش طرح

1-1: عنوان و تعریف محصول

محصول تولیدی گلاب و انواع عرقیات معطر می باشد.

گلاب : گلاب به حاصل تقطیر گل های سرخ (( گلهای محمدی )) تازه چیده شده با آب که اسانس اضافی آن از محلول آبکی جدا شده باشد اطلاق می گردد.

عرقیات معطر : عرقیات معطر به حاصل تقطیر انواع مختلف گیاهان معطر که بعضی از آنها تازه و بعضی بصورت خشک با آب تقطیر می شوند و اسانس اضافی آنها از محلول آبکی جدا شده باشد اطلاق می گردد.

1-2 : تولید سالیانه در این طرح 200 تن گلاب معادل با 444445 عدد بطر cc(450)،150 تن عرقیات بسته بندی شده در بطر معادل c333334 عدد بطر cc(450)و 150 تن عرقیات فله ای جهت مصرف کلیه اقشار مردم در نظر گرفته شده است که در سال اول تولید 80% در سال دوم تولید 85 درصد در سال سوم تولید 90 درصد و در سال چهارم 95درصد و در سال پنجم 100 درصد ظرفیت نهایی تولید خواهد شد.

گزارش کارآموزی ایجاد جایگاه سوخت CNG

دانلود کارورزی ایجاد جایگاه سوخت CNG


1.   صنعت و فضای کلان اقتصادی

1.1.      پیرامون صنعت مورد نظر توضیح دهید:

مکانهای سوخت گیری CNGدر گذشته در کشور ما رونق فراوانی نداشته واز آنهااستقبال چندانی نمی شده است.ولی امروزه با گذشت زمان وپیشرفت توسعه حمل و نقل و اهمیت ان در جوامع بشری و زندگی انسان و همچنین کاهش بنزین به عنوان یک عضو اصلی در صنعت حمل و نقل بشر بر این فکر بوده است که از گاز به عنوان سوخت خودرو ها و سایر وسایل نقلیه عمومی و شخصی استفاده شود.

وضعیت هر یک از شاخص‌های ذیل را در صنعت مذکور مشخص نمایید:

1.1.1.                       امکان ورود به صنعت:

امکان ورود به این صنعت نیاز به ریسک و سرمایه گذاری بالا داردو حداقل سرمایه اولی مورد نیاز آن یک قطعه زمین در مکانی مناسب میباشد.

1.1.2.                       قدرت چانه‌زنی تامین‌کنندگان:

چون دولت تامین کننده مواد اولیه(گاز مورد نیاز) برای این جایگاه و سایر جایگاهها میباشد به همین دلیل قدرت چانه زنی تامین کنندگان در این کاریکسان میباشد

1.1.3.                       قدرت چانه‌زنی مشتریان:

چون این کار هنوز خیلی زیاد نشده و رقبای ما کم وبخاطر اینکه

 ما در مکان مناسب که محل تردد مشتریان می باشد مستقر هستیم در اولویت انتخاب های آنهاقرار می گیریم .

1.1.4.                       شدت رقابت در صنعت:

با توجه به اینکه ورود به این کسب و کار آسان می باشد و متقاضیان ورود به این کسب و کار مورد حمایت دولت قرار می گیرندبه همین دلیل در آینده شدت رقابت زیاد می باشد ولی رقبای بالفعل ما در حال حاضر کم می باشند.

شدت رقابت در این صنعت با توجه به افزایش روز افزون نیاز به جایگاههای سوخت گیری CNGزیاد میباشد و هر کس با داشتن انگیزه و امکانات کافی برای ورود به این کار می تواند رقیب بالقوه ما باشد.

1.1.5.                       امکان وجود کالاهای جانشین:

1.1.6.     برای این کارمیتوان کالاهای جانشینی از جمله: بنزین وانرژی خورشیدی وانرژی الکتریکی وهیدروژن و دوچرخه رامی توان نام برد.

گزارش کارآموزی قارچ مزرعه سروش

دانلود کارورزی قارچ مزرعه سروش


فهرست مطالب

مقدمه

پرورش گیاهان گلخانه ای

کسب و کار

شکل کسب و کار

کاشت و برداشت

توصیف کسب و کار

محصول

مسائل ایمنی از آفات

بازاریابی

فهرست محتوا

روشهای تبلیغاتی

مشخصات مدیر و کارکنان

محل (کروکی)

امور مالی

صورت حساب( سود و زیان)

صورت حساب هزینه

صورت حساب (دستمزد)

برآورد تجهیزات

صورت حساب سود (زیان)

 

مقدمه

 

با آگاهی از اهمیت کشت و زرع و توجه به این مطلب که بخش کشاورزی حدود 27% از تولید ناخالص و 80% از محصولات اساسی مورد نیاز کشور تولید کرده و صادرات غیر نفتی نیز سهمی معادل40% دارا می باشد در می یابیم که بخش کشاورزی در هر کشور می تواند نقش بسیار مهمی را در تولید ناخالص آن کشور ایفا کند .

 

این امر از طریق تولید محصولات کشاورزی مصرف در داخل و صادرات به سایر کشورها و ایجاد زمینه های اشتغال زایی امکان پذیر است . پس حفظ و توسعه این بخش باید در سرلوحه اهدافمان قرار گیرد .

 

پرورش قارچ خوراکی و صدفی یکی از تکنولوژی هایی است که با ترویج و توسعه آن 

 

می توان گام موثری در تامین مواد غذایی ، ایجاد اشتغال جنبی مناسب و افزایش سطحی در آمد کشاورزی برداشت . البته این تکنولوژی جوان در شهرهای بزرگ ایران با تاسیس کشت و صنعتهای تولید قارچ بخصوص در اطراف تهران با توجه به مناسب بودن شرایط جوی در اکثر نقاط ایران در کشورما در حال توسعه زیادی است .

 

کسب و کار

 

شکل کسب و کار

 

کاشت و برداشت

 

توصیف کسب و کار

 

این موسسه برای رفع نیاز جامعه از لحاظ ارزش غذایی که این محصول ( قارچها) در بین محصولات کشاورزی گلخانه ای دارد و ایجاد اشتغال برای جوانان و برآورده شدن نیاز اقتصادی از طریق فروش این محصول ، ترویج محصولات غذایی سالم و طبیعی (کنسرو نشده ) ایجاد شده است .

گزارش کارآموزی ساختمان های بتنی

دانلود کارورزی  ساختمان های بتنی


مقدمه

بدرستی قدمت استفاده بشر از سرپناه یا بطورکلی به مفهوم امرروزی قدمت استفاده بشر از مسکن معلوم نیست ولی تقریبا آنرا می توان همزمان با پیدایش بشریت دانست ، زیرا چنین گمان می رود که بشر از همان ابتدا برای مصون ماندن ا برف وباران وسرما وگرما وحمله حیوانات وهمچنین حمله سایر اقوام به غارها پناه برده واین غارها را می توان اولین محل سکونت برای بشر دانست واز آن زمان تاکنون انسانها همیشه به فکر آن بوده اند که مسکنی راحت تر وبهتر برای برای خود تهیه نمایند .

در قرون اخیر که رشد جمعیت در دنیا به طور چشمگیری روبه ازدیاد نهادوبشر از لحاظ علمی وفنی مشکلات بسیاری را حل نموده در ساختن مسکن نیز مانند سایر امورتحولات عمده ای بوجود آورد ودیگر ساختن خانه های تک واحدی جوابگوی احتیاجات جوامع بشری نبوده وبه همین علت سیستم خانه سازی به کلی دگرگون شده واستفاده از مصالح مقاوم نیز مانند فولاد وسیمان در ساختمان رایج گردید ودراثر دسترسی به این مصالح وامکانات دیگر گسترش شهرها از افقی به عمودی تبدیل شد وامر آپارتمان سازی در ساختمانهای چندین طبقه متداول گردید .

ساختمانهای بتنی

ساختمانهای بتنی ساختمانی است که برای اسکلت اصلی آن از بتن آرمه ( سیمان ، شن ، ماسه ، وفولاد به صورت میله گرد ساده یا آجردار ) استفاده شده باشد . در ساختمانهای بتنی سقفها به وسیله تاوه (دال ) های بتنی پوشیده می شود ، ویا از سقفها تیرچه وبلوک وسایر سقفهای پیش ساخته استفاده می گردد. وبرای دیوارهای جدا کننده (پارتیشن ها) ممکن است از انواع آجر مانند سفال تیغه ای ، آجر ماشینی سوراخ دار ، آجر معمولی کوره ای ویا تیغه گچی ویاچوب استفاده شده وممکن است از دیوار بتون آرمه هم استفاده شود.

در هرحال دراین ساختمانها شاه تیر ها و ستونها از بتن آرمه (بتن مسلح ) ساخته می شود .

قسمتهای مختلف ساختمانهای بتونی

اجزاء تشکیل دهنده یک ساختمان بتونی بشرح زیر میباشد :

1.پی

2.ستون

3.تیرهای اصلی

4.سقف

5. دیوار

برای اجراء ساختمانهای بتونی به کارگاههای زیر نیاز داریم .

1. کارگاه قالب بندی یا کارگاه نجاری

2. کارگاه آماتوربندی

3.کارگاه تهیه بتون

4. کارگاه تهیه شن و ماسه

کلیات اجرا : مراحل مختلف ساختمان

قالب بندی

  ادامه مطلب ...

گزارش کارآموزی کامپیوتر سیستم آموزش و پرورش

دانلود کارورزی کامپیوتر سیستم آموزش و پرورش



فهرست مطالب

مقدمه

تاریخچه آموزش و پرورش استان گلستان 

شرح وظایف پست سازمانی

1-عنوان پست : مدیر / رییس اداره 

1-1عنوان پست : مسوول دفتر 

2-1 عنوان پست : کارشناس روابط عمومی و اسناد .

3-1 عنوان پست : کارشناس مسوول ارزیابی عمل کرده و پاسخ گویی به شکایت 

4-1 عنوان پست : کارشناس امور زنان و مشاور مدیریت 

5-1 عنوان پست : کارشناس امور حقوقی ، املاک و حمایت قضایی کارکنان 

6-1 عنوان پست : کارشناس حراست 

7-1 عنوان پست : کارشناس مسوول/ کارشناس گزینش 

8-1 عنوان پست : کارشناس مسوول انجمن اولیاء و مربیان 

9-1 عنوان پست : کارشناس توسعه مشارکت های مردمی و امور شوراهای آموزش و پرورش

10-1 عنوان پست : کارشناس امورمدارس غیر انتفاعی و آموزشگاه های علمی آزاد دوره های مختلف تحصیلی 

11-1 عنوان پشت : کارشناس امور شاهد ، ایثارگران و بسیج دانش آموزی 

12-1 عنوان پست: رییس / کارشناس مسوول سواد آموزی / کارشناس سواد آموزی

13-1 عنوان پست : کارشناس مسوول آموزش ( نهضت ) 

14-1 عنوان پست : کارشناس سواد آموزی 

15-1 عنوان پست:راهنما مسئوول

16-1 عنوان پست:راهنمای تعلیماتی

17-1 عنوان پست:مسئوول ترویج سواد آموزی 

18-1 عنوان پست : مسوول بررسی عمکلرد 

19-1 عنوان پست : مسوول تجهیز کلاسها 

2- عنوان پست : معاون آموزش و پرورش عمومی 

1-2 عنوان پست : کارشناس تکنولوژی و هماهنگی گروههای اموزشی دوره عمومی . 

2-2 عنوان پست : کارشناس سنجش و ارزش یابی تحصیلی وتربیتی دوره عمومی 

3-2 عنوان پست : کارشناس مسوول آموزش و پرورش پیش دبستانی و ابتدایی 

4-2 عنوان پست کارشناس آموزش وپرورش پیش دبستانی وابتدایی

5-2 عنوان پست : کارشناس مسوول آموزش و پرورش راهنمایی تحصیلی و دوره عمومی بزرگسالان 

6-2 عنوان پست : کارشناس آموزش و پرورش راهنمایی تحصیلی و دوره عمومی بزرگسالان 

7-2 عنوان پست کارشناس مسوول امور فرهنگی ، اجتماعی و مشاوره دوره متوسطه 

8-2 عنوان پست : کارشناس اقامه نماز ، قرآن ، معارف اسلامی و امور مناسبت ها و ایام الله 

9-2 عنوان پست : کارشناس مشاوره دوره عمومی 

10-2 عنوان پست:کارشناس فعالیت های اجتماعی دانش آموزان شاغل این پست با رعایت ضوابط شرعی و بر اساس آیین نامه وظایف مشروح زیر تحت نظارت کارشناس مسئول انجام می دهد

11-2عنوان پست:کارشناس تربیت بدنی

12-2 عنوان پست : کارشناس سلامت و تندرستی

3. عنوان پست : معاون آموزشی آموزش وپرورش نظری و مهارتی 

1-2عنوان پست : کارشناس تکنولوژی و هماهنگی گروههای آموزشی متوسطه 

2-3 عنوان پست : کارشناس مسوول سنجش و ارزش یابی متوسطه 

3-3 عنوان پست : کارشناس سنجش و ارزش یابی متوسطه

4-3 عنوان پست : کارشناس مسوول آموزش و پرورش نظری ، پیش دانشگاهی و دوره تکمیلی بزرگسالان 

5-3 عنوان پست:کارشناس آموزش و پرورش مظری،پیش دانشگاهی و دوره تکمیلی بزرگسالان

6-3 عنوان پست:کارشناس مسئوول آموزش و پرورش فنی حرفه ای و کارودانش

7-3 عنوان پست:کارشناس آموزش و پرورش فنی و حرفه ای و کار دانش

4-عنوان پست:کارشناس مشاوره دوره دوره متوسطه.

5-عنوان پست:معاون برنامه ریزی و توسعه مدیریت

1-5 عنوان پست : کارشناس مسوول آمار برنامه ریزی وبودجه 

6-عنوان پست:کارشناس بودجه؛برنامه ریزی و آمار

1-6 عنوان پست:کارشناسی مسئوول آموزش و ارتقاء و مهارتهای حرفه ای 

2-6 عنوان پست:کارشناس آموزش و ارتقاء مهارتهای حرفه ای شاغل این پست با رعایت اصول 

7- عنوان پست : کارشناس مسئول فن آوری اطلاعات و ارتباطات شاغل این پست با رعایت موازین شرعی 

1-7 عنوان پست : کارشناس فن آوری اطلاعات و ارتباطات 

8- عنوان پست : کارشناس مسئوول اداری وارزش یابی کارکنان 

1-8 عنوان پست : کارشناس امور اداری 

9- عنوان پست : کارشناس مسئوول امور رفاهی و تعاون 

1-9 عنوان پست : کارشناس رفاهی و تعاون 

2-9 عنوان پست : رییس امور پشتیبانی و تغذیه رایگان 

3-9 عنوان پست : کارپرداز مسئوول 

10 عنوان پست : مسئوول انبارها 

1-10 عنوان پست : انبار دار و متصدی توزیع کتب درسی و نشریات کمک آموزشی 

2-10 عنوان پست : انباردار 

3-10 عنوان پست : مسئوول دبیرخانه 

4-10 عنوان پست : ثبات و متصدی امور دفتری 

5-10 عنوان پست : مسوول بایگانی 

6-10 عنوان پست : بایگان 

7-10 عنوان پست: نگهبان و سرایدار

8-10 عنوان پست:نگهبان

9-10 عنوان پست:خدمتگزار

10-10 عنوان پست:تلفن چی(مسئوول تلفن خانه)

11-10 عنوان پست:تلفنچی

12-10 عنوان پست: مسئوول امور نقلیه

13-10 عنوان پست:راننده

14-10 عنوان پست:ماشین نویس

15-10 عنوان پست:متصدی توزیع و تکثیر نامه ها

 

 


بی تردید اعتبار و ارزش هر جامعه ای بستگی به میزان معرفت و دانش و رشد علمی وفرهنگی آحاد آن جامعه داشته و در این میان آموزش و پرورش به عنوان دستگاه عظیم فرابخش که حیاتی ترین عامل توسعه یعنی « انسان » در آن رشد یافته و به بار و بر می نشیند بیش از دیگر سازمانها و نهادها باید مورد توجه قرار گیردامانباید فراموش کرد که رسالت عظیم انسان سازی که وظیفه اصلی انبیاء نیز بوده نیاز به همت مضاعف تمامی رسولان فرزانه تعلیم و تربیت داشته و تا خود نخواهیم و تا متولیان اصلی دانش و معرفت خود به حرکت در نیامده و اثر بخشی آموزش و پرورش را به اثبات نرسانند یقینا انتظار توجه و حمایت مادی و معنوی ازدیگران ، آب در هاون کوفتن است

خوشبختانه استان گلستان از روزگاران دور با نام جرجان و استراباد به لحاظ علمی و فرهنگی همواره بر سر زبانها بوده و از آن روز تا به امروز سیر صعودی خود را با شتاب طی نموده است و انشاء ا... حرکت رو به رشد در سایه عزم و اراده بلند و با استحکام پیوند خانه و مدرسه ونیز به همت تمامی کارکنان و فرهنگیان و دانش آموزان و پشتیبانی مسوولین استانی همچنان به سیر خود به سوی کمال ادامه خواهد داد

سعی درتزکیه و الگوسازی خویش واسوه شدن برای کارکنان اموراداری و آموزشی ودانش آموزان بر اساس موازین شرع مقدس اسلام و نظام جمهوری اسلامی

اهتمام در بوجود آوردن محیطی کاملا اسلامی و تقویت روح وحدت اسلامی از طریق حرکت در مطابق اهداف آموزش وپرورش ونظام جمهوری اسلامی در بین کارکنان آموزشی و اداری و جلوگیری از هر گونه تفرقه و گروه گرایی

اهتمام دربوجود آوردن محیطی کاملا پرورش دهنده و آموزنده منطبق با موازین اسلامی در زمینه شکوفا شدن استعدادهای فکری کارکنان آموزشی و اداری

نظارت دقیق بر نحوه رفتار و کردار کارکنان آموزشی و پرورشی واداری و خصوصا درمورد پوشش اسلامی خواهران متعلم و کارمند بر طبق موازین شرع مقدس اسلامی

سعی در ایجاد ارتباط اسلامی بین کارکنان برای پیشبرد اخلاق و رفتار اسلامی آن ها 

کوشش در اجرای صحیح و دقیق قوانین و آیین نامه ها و بخشنامه ها و دستورالعملهای اداری و آموزشی طبق مصوبات کمیته مستند سازی استان و شهرستان

تماس و هم کاری با مقامات دولتی در سطح شهرستان جهت ایجاد تسهیلات لازم در پیشبرد اهداف آموزش و پرورش

تشویق وترغیب مردم به منظور همکاری و تعاون با آموزش و پرورش ( تعاونوا علی البر و التقوی )

اقدام به تشکیل شورای آموزش وپرورش منطقه ای با توجه به مصوبات شورای استان معاونت مشارکت های مردمی و مدارس غیر انتفاعی و اقدام به انجام و بررسی آیین نامه ها و دستورالعملهای مربوط ووظایف دیگری که به عهده دبیر شورا واگذار گردیده است

نظارت بر اجرای برنامه های آموزشی آموزشگاهها در قالب برنامه های مصوب .

نظارت بر اجرای صحیح کار دوایر اداره و کوشش در ایجاد هماهنگی آنان 

امضاء نامه ها ، بخشنامه ها ، دستورالعمل ها ، و احکام صادره از اداره

امضاء کارنامه ها و گواهی نامه ها ، تاییدیه ها و کارت شناسایی کارکنان اداری و آموزشی و غیره

بازدید از آموزشگاهها و صدور دستورالعمل های لازم درمورد حسن اجرای برنامه ها و کارهای اداری و آموزشی آن ها

کوشش در ایجاد توسعه و تجهیزات آموزشگاههای ابتدایی ، دوره راهنمایی تحصیلی و متوسطه ، مدارس شاهد ، مدارس غیر انتفاعی و مدارس عشایری ، بزرگسالان و همچنین موسسات تربیتی دیگر نظیر مهد کودک درسطح شهر باتوجه به نیازهای حال و آتی منطقه

مراقبت درتنظیم بودجه سالانه اداره و حسن انجام امور مالی

مراقبت در حسن اجرای برنامه های امتحانات داخلی ، نهایی و متفرقه آموزشگاه ها در سطح شهر ونمایندگی ها و تهیه گزارش مربوط برای مقامات ذیربط

کوشش در فراهم کردن وسایل رفاهی کارکنان اداری و آموزشی

اجرای دقیق اصل تشویق و توبیخ در مورد کارکنان اداری و آموزشی در صورت لزوم و طبق مقررات مربوط. 

نظارت مسنقیم بر کار معاونین ، مسوولان ، متصدیان ، نمایندگی های اموزش و پرورش وسایر کارکنان.